torsdag 26 mars 2015

Koppar på läder- eller träarmband














Visst är de fina? Läderarmbandet är enklare att göra än träarmbandet men gillar man trä mer då tycker jag att man skall välja den. Instruktioner har jag lagt på instructables och är på engelska. Det finns många bilder med så jag tror inte att det ger några problem. (Dessutom är instruktionen med i en tävling, jag håller tummarna. Om du vill rösta kan du göra det genom Facebook)

http://www.instructables.com/id/Cuff-bracelet-with-copper-plate-in-wood-or-in-leat


Lycka till, hej då/Annemarie





















5 kommentarer:

  1. Hej A'marie!
    Väldigt intressant blogg får massor av inspiration! Jag har en fråga-hur behandlar du smycken som du gör. Att de blir så blanka och fina och inga repor.

    SvaraRadera
  2. Villken fantastiskt inspirerande blogg! Önskar det fanns något liknande för den textila slöjden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helena, Tack sedan undrar jag om det inte finns bloggar på den textila sidan, har inte tittat efter men har för mig att det ska finnas massa..... hoppas att du hittar något/Annemarie

      Radera
  3. Hej Anonym,Tack och jag polerar smyckena och om du klickar på länken så får du på slutet av inlägget på instructables några tips om hur du kan behålla koppar glänsen lite längre

    SvaraRadera
  4. Get help for all your financial problems. Contact Union Solutions to access a wide range of loan facilities. Contact for more information: financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar!