söndag 24 mars 2013

Kapsyl inspiration


Om du nu inte har så många kapsyler men ändå vill göra något med kapsuler skulle man också bara kunna göra ett lock till en låda. Den här lådan blev mycket stort men man kan tänka sig en mindre låda i trä till exempel.




Den här låda gjorde jag i återvunnit material. Plåten kommer från återvinningscentralen där jag skruvade loss den från en tvättmaskin (tror jag). Det var inte så enkelt att uttrycka något med kapsyler. Ser du att det föreställer en tulpan?????

2 kommentarer:

  1. Solklar tulpan ! Vädligt fina fäger på kapsylerna, och fin låda det blev av det ! Härligt med återbruk :)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer ihåg när du gjorde den där fina låda. Superfin! Jag hoppas att du får en härligt påsk!
    /kraaam

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar!